10 Temmuz 2013

Eylül'ün Mickey Mouse'lu 1 Yaş kurabiyeleri




Instagram ve facebook sayfamı takip edenler bilir, minik Eylül'ün Mickey Mouse'lu bu şirin kurabiyelerini süsleyeli neredeyse 2 ay oluyor :) ancak ben yoğunluktan dolayı bloguma yeni yükleyebiliyorum :)

Tüm ince detaylarıyla çok keyifle süslediğim ve yine hepsini bitirip şöyle bir baktığımda yüzüme kocaman bir gülümseme yerleştiren kurabiyeler oldu :)

Minik Eylül'ün 1. yaşı kutlu olsun, sağlık, mutluluk ve başarı dolu, uzuuuuunnn yılları olsun! :)





Bu arada herkese huzurlu, keyifli, sağlıklı, çok kalabalık sofralı ;) musmutlu Ramazanlar!
İnşallah daha uzuuuuunnnn yıllar sağlıkla kavuşacağımız Ramazanlarımız olur :)

Çok sevgiler! :)


Instagram -- didemmozkan

19 yorum:

  1. eline sağlık canım,yine çok güzel olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım...
    en sevdiğim karakterlerden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sevdiğimi süslerken farkettim ;) ;)
      Teşekkür ederim canım..

      Sil
  3. dııdemmmm nıyetlı nıyet lı olmuyorkı :)
    ellerine sağlık canım benım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmm sevaba giriyorsun işte bak ne güzel :) :)
      Teşekkür ederim tatlım :)

      Sil
  4. oyy oyy bayıldımm mickey'lere ellerine sağlık kuzum çook güzell olmuşlar herzaman ki gibi ;)

    YanıtlaSil
  5. Ne şeker olmuşlar böyle bayıldımmmm:))Bu arada kurabiyeler çok lezzetliydi canım ellerine sağlık..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok, çok sevindim beğenmene :)
      Afiyet, bal, şeker olsun! :)

      Sil
  6. aa hatırlamam mı hiç adıma yapılmış kurabiyeleri canım :)

    YanıtlaSil
  7. En sevdiğimm ! :) harika görünüyorlar canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Merhaba bu kurabiyeler için fiyat bilgisi alabilirmiyim acaba? (50 adet için) deenef@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. Merhaba bu kurabiyeler için fiyat bilgisi alabilirmiyim acaba? (50 adet için) deenef@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      İlginiz için çok teşekkür ederim :)
      Mail adresinize gönderdim bilgiyi..

      Çok sevgiler :)

      Sil
  10. merhaba msj tekrarı gibi olcak ama fiyat bilgisi istiyorum bende :) (25 adet ) gozde_gozde_3384@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah :)
      Mail attım, ilginiz için çok teşekkür ederim :)

      Sevgiler..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...