23 Temmuz 2013

Kız Bebek Kurabiyeleri 'Aişe Lina'





Bugün bol fotoğraflı, pembeli-beyazlı, :) şirin mi şirin kurabiyeler var karşınızda!
Aişe Lina'nın doğum kurabiyeleri..
Teması bana ait olunca bende sevdiğim ve kız bebek kurabiyelerine çok yakıştırdığım, çok beğendiğim şeyleri koymaya çalıştım..
Hep söylerim kurabiye süslemeyi ne kadar çok sevdiğimi, ne kadar mutlu olduğumu ama bebek kurabiyelerinin yeri bambaşkadır bende :) İçim açılıyor süslerken! :) :)




Bebek bezi formunda ki bu şirin şeyleri de ilk defa çalıştım ve çok,çok sevdim! :)





Bir de kalbimi bu çiçekli zıbınlar çok fena çaldılar :) :)






Bu sevimli aslancıklar da her zaman favorilerimden oldu bebek kurabiyelerinde :)



Aişe Lina'nın çok sağlıklı, huzur dolu, misler gibi upuzun bir ömrü olsun! :)



Bu arada Ramazan (Şeker) Bayramı için bir çekiliş yapmayı planlıyorum. Önümüzde ki günlerde bayrama uygun, rengarenk, şipşirin kurabiyelerle duyurusunu yapıyor olacağım. :)


Çok sevgiler.


Instagram -- didemmozkan

5 yorum:

  1. Ne tatlı bunlar ya valla ben hiçbirini kıyamam yemeğe :))
    Ellerine sağlık canım Lina ismi de pek güzelmiş;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten bebek kurabiyeleri öyle oluyor canım, kıyamıyor insan :)
      Çok teşekkür ederim ;)

      Sil
  2. ELINE SAGLIK DİDEMCIM HARIKALAR YARATMISSIN :d

    YanıtlaSil
  3. bıcır bıcır çok güzel olmuşlar,eline sağlık canım...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...